onsdag 16 mars 2011

Delmål

Första delkursen klar!!
Gud så härligt det känns att examinationen är gjord!
Nu är det bara att vänta 14 dagar på betyget och kommentar...
Fram tills dess har jag lätt 1200 sidor att läsa i delkurs två, så ingen fara att man blir sysslolös eller så!

Så sakta börjar man att ana våren, trots att det var -9 grader i morse!
Solen lyser liksom lite starkare och himlen är lite blåare. Gött!
Minns när jag var lite och fick ta på mig mina gröna tennisskor med gula ränder och hoppa mellan isfläckar och vattenpölar. Det var livet! Vilken frihet!
Det var ju inte som nu, när kidsen går med Converse hela vintern...

Just nu är det kö här hemma till dusch och bad....
jag väntar på min tur och jag tänker INTE duscha sist. =D
Gäller att snabbt kasta sig in!

Over and out!

3 kommentarer:

2BarnsMamman sa...

Grattis! Bra jobbat! Visst är det vår i luften nu, trots kylan!

Speja sa...

Grattis, instämmer jag. Och lycka till med 1200 sidor, men det löser du väl med raketfart om jag har uppfattat dig rätt. Tack för kommentaren hos mig, kul att du tittade in - jag har ju varit tyst så länge.
Kram
Speja

Camilla sa...

Ett stort grattis till dig!
Hahaha...jaha..ni kör först till kvarn? ;)
Kram på dig!