fredag 29 maj 2009

Fredag=fri dag

Shit va skönt!
Fredag!!!!
Denna vecka har varit minst tre dagar för lång. *pust & stön*

I morgon ska jag och maken på bröllop!
Det ska bli kul, det är så sällan jag är på bröllop, dop, studentexamen och sådana lite festligare tillfällen.
Ett stort minus är ju dock att jag missar melodikrysset! =( *buäää*
Ja, jag vet att man kan lyssna på nätet efteråt, med det blir ju inte samma sak. När de dessutom är nästgårds oxå! I Frövi!
Men vad är väl ett direktsänt melodikryss...
*sucka*



(Obs, detta kallas ironi och såklart åker jag hellre på bröllop!)

1 kommentar:

Monkan sa...

Åh vad underbart med bröllop ! Finns väl inget vackrare, hoppas ni får det underbart kul.
som sagt ingen utgång ikväll, jobb väntar imorgon, vill inte riskera att bli hemskickad i taxi från jobbet...tar igen det en annan gång
kram monika