tisdag 25 augusti 2009

Gapa stort!

Tänk att jag frivilligt ringde till tandläkaren förra veckan och frågade när jag skulle få komma dit!!
Stod visst på väntelistan som skulle ha blivit kallade i juni...
Den som väntar på nått gott, väntar aldrig för länge! Eller?!
Jag brukar säga: den som väntar på nått gott, väntar ALLTID för länge! (Fast det gäller oftast fikabröd. *smile*)

En gång gjorde jag uppehåll med tandläkarbesök i 7 år.
Inga hål, inga tappade lagningar och en massa sparade pengar. Inte fel!
(Och JA, det är mina vackra bissar på bilden!)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag fick också vänta länge på en tid hos tandläkaren som jag har gått hos i alla mina år(folktandvården).
Så jag blev arg och ringde till en privat tandläkare.
Så hädanefter går jag dit i stället.
Där är det trevligare att vara.
Kanske är det trevligare där för att jag känner tandsköterskan som jobbar där.
Kram och ha en bra dag./Camilla.

Camilla sa...

Oj,jag blev visst anonym :)
Hasse Carlsson, så klart <3