fredag 7 augusti 2009

Jodå

Jag klarade det!
Upp klockan F-E-M!
Var på jobbet i tid.
Fixade frukost.
Lekte i sandlådan.
Torkade kladdiga matbord.
Åkte hem.
Vem somnar tidigast i kväll?!

I morgon blir det släktträff i Gamla Linköping!
Ska bli kul!
Sett från mig blir det dessa som deltar:
1 moster
1 morbror
1 mamma
3 systrar
1 make
3 egna barn
9 syskonbarn
Jag själv
= 20 (mer eller mindre) tokiga personer.

Det enda som oroar mig är att jag inte hinner lösa melodikrysset! =(
Får ta det på datorn efter helgen, eller varför inte i bilen, om maken låter mig lyssna...
Nu blir det kaffe!

2 kommentarer:

Marie sa...

Bra jobbat! Enda fördelen med att öppna är att man får gå hem tidigt.

Jag har också grävt i sandlådan idag. Gjorde så fina kakor så. ;-)

Klart att han måste låta dig lyssna på melodikrysset. Hur ska du annars kunna höra att jag vinner en cool klocka med Anders Eldeman på?!

Ha en underbar dag på dårhuset, nej jag menar släktträffen... ;-)

Kram Marie

Lilla O sa...

Fem låter svettigt! Är glad att ingen i familjen behöver gå upp då. Är sanslöst morgontrött!