torsdag 2 december 2010

Jag ska lyfta mig!

Den 11 januari smäller det!
Då börjar jag läsa förskolelyftet, pedagogisk ledare!
(Vad trodde ni?!)

Jag var på information idag och fick böcker till första delkursen.
"Utvärdering i förskolan", "Pedagogisk utvärdering som styrning", "Lärandets grogrund", "Modern barndom" mfl.
Ska bli kul att komma igång!
Började bläddra lite i en av dem och den var inte så trist som man skulle kunna tro! =)
Hoppas bara att rynkorna inte blir fler vid denna typ av lyft!

Go´kväll!

6 kommentarer:

2BarnsMamman sa...

Vad spännande! Låter intressant. Säkert har det positiv inverkan även på rynkorna :)

Camilla sa...

Spännande!
Nä..när man lyfter sig ska väl ändå rynkorna försvinna ;)
God morgon!

bokhyllan sa...

Så roligt! Lycka till med din utblidning.
Trevlig helg!

Susanne P sa...

Ibland måste man lyfta sig, både mentalt och fysiskt... ;D
Lycka till!
Kram

cecce sa...

Vad kul och spännande!!
Lycka till och jag tror inte du kommer få fler rynkor! Du kommer fixa det galant!

kram

Agneta sa...

Rynkorna lär bli färre, eller helt försvinna vid lyft. Har jag hört... Lycka till!