söndag 19 december 2010

Snart är det lov!

Bara två arbetsdagar kvar, sedan är jag ledig till 5 januari 2011!!
Så gött det låter!
Kidsen har startat sitt jullov, sista skoldagen i fredags.
Härligt nog kommer det en firma som ska byta våra fönster klockan 7:00 måndag morgon!
Fin start på jullovet! Hihi hi hi
(Nä då, stackare som inte får sova... zzzzzzzz.)
Och tänk vad kallt det komme att bli inne!
(Hur kunde vi beställa fönster NU?)

Klapparna äro inköpta och snart inslagna också.
Det blir några påsar. (Hur ska de få plats i bilen när vi åker till mormor?)

Snön faller ned konstant, snart är vi mer insnöade än vanligt.
(Tur att man har en snöslunga och en make som kör den.) =)

GOD JUL!

4 kommentarer:

enligt O sa...

Har hostat hemma en vecka och hoppas kunna jobba de två sista dagarna. Sedan ska det bli skönt med jul. Det blir en lååång ledighet för oss. Första arbetsdagen är måndag v.8. Känns lyxigt!

2BarnsMamman sa...

Härligt! Själv har jag tre dagar kvar innan jullovet och lika insnöade är vi här. Skönt att du har klarat av alla julklappar! Jag har några kvar att hitta.

bokhyllan sa...

Kallt nu, men desto varmare när de nya fönstren finns på plats!
Ha det gott.
GOD JUL

cecce sa...

Härligt med ledighet!! Jag har nyss påbörjat min! Nice:-)
God Jul till dej med!

Kram