söndag 12 juni 2011

Examensfest!

Äldsta systers äldsta dotter har gått och blivit färdig psykolog!
Efter sittning i kyrkan var det dax för en massa god mat i hennes studentlya.
Så mysigt, så mycket, så gott!!
Tack!


Cheesecake bakad av psykologens svåger. Det underlättar att ha en hjälpsam släkt!


Dignande bord!

Efter allt firande tog jag det lugnt hemma hos annan syster. Dagen efter for vi till Gamla Linköping, där jag köpte mig en riktigt cool ring! Gjord av en gammal silversked. Återanvändning är ju av godo som vi alla vet.

Trevlig söndag! Snart är det semester!! Jippie!!

3 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Jösses amalia vad mycket gott!!
Men vad ser jag. Vankas det utlandssemester? Vad himla najs :)
Kram

Camilla sa...

Ojojojoj...vilken mat!
Å,så mycket gott.
DÄR skulle man ha fått vara :)
Kram på dig!

bokhyllan sa...

Ser gott ut det där!

Har faktisk sett sådana ringar, i vintras när jag julhandlade.
De är verkligen coooooola!
Tror det fanns hansband också.

Ha det fint! Kram.