onsdag 22 juni 2011

Min begåvade dotter

Min äldsta dotter har en stor hobby och det är att fotografera. Här har jag lånat några bilder från hennes blogg.
Den första är på min man... Nä, det var visst en liten söt barkborre! Typ... hi hi hi

Ljuvliga smultron! Det är bland det godaste och mest somriga jag vet!!

Lilla Chanel ligger och softar. Visst ser hon lite ilsken över att ha blivit störd? Hon fyllde hela fem år i tisdags! För att fira födelsedagen fick hon lite räkor. Hon brukar attackera dem och se till att de är ordentligt döda innan hon tveksamt orkar tugga i sig max två stycken. Hon är inte stor i maten precis!

Nu är det äntligen ledigt i duschen, så jalla-jalla, måste hoppa in!

1 kommentar:

♥ Carina ♥ sa...

Hon ser onekligen lite förbaskad ut :)
Önskar dig en fin midsommar helg!
Kram kram