torsdag 23 juni 2011

Jippie kayee

S*E*M*E*S*T*E*R

Hör detta ljuvliga ord.
Det ligger som en gräddbakelse med färska hallon i munnen!
Visst gillar jag mitt jobb, men ett break på 5 veckor känns helt ok.

Detta hoppas vi på:
umgås med familjen
god hälsa
strålande sol
massa god mat & gott fika
massa vila
massa bra böcker
många pengar
härlig resa

Det räcker för mig. Var väl inte så mycket begärt? ;)

Nästa vecka har jag avslutning på zumban. Sommarzumba ute i parken. Eller egentligen på hembygdsgårdens dansbana! Så gött att få svettas ute i friska luften! För svettas gör man ändå. Garanterat!

Men för att jag ska ha lite att jobba bort, går jag nu och tar en kopp kaffe och ett (läs 3) wafers-kex! På med dumburken, sedan vila!!

Puss & kram!

2 kommentarer:

Susanne P sa...

Hur mycket man än gillar sitt jobb så är det underbart med semester!
Grattis till din semester!
Jag kämpar en vecka till...
Kram & ha en trevlig midsommar!

enligt O sa...

Ha en riktigt skön semester! Vi ska göra en gemensam sommarlista idag med saker vi vill göra.