söndag 10 oktober 2010

En bra dag!

En härlig Budapesttårta från Sveas! Ska man fira sin 41:a födelsedag krävs det en snygg tårta!

Även släktens verkliga födelsedagstårta med stort F, fick vara med på detta kalas!
Ananas, marsánsås, grädde och mandarinklyftor. Denna typen av tårta åt vi alltid, och jag menar alltid, på alla kalas what so ever!

Dessa otroligt smaskiga chokladpraliner fick jag av söta systerdottern Anja och hennes sambo.
Den vita med salt på, var himmelsk! (De andra har jag inte provat än.)

En flaska rött! Tackar!

En bok fick jag av söta dottern L. Spännande!

Mig vara godisråtta!! Kravchokladen till höger är bara så underbar och jag har längtat efter den ett år!! Tack kära syster!

Fick även benvärmare, mer vin, vetekudde, sparbössa, långstrumpor, hårprodukter och mer choklad.

Fast bäst var att få träffa hela tjocka släkten! Mysigt!

7 kommentarer:

enligt O sa...

Grattis, grattis! Låter som du haft en bra dag!

Susanne P sa...

Ser att någon fyllt år!!
"Ja, må hon leva,
ja må hon leva. Ja må hon leva uti hundrade År..."
GRATTIS!!
Kram

Camilla sa...

Hoppla,hoppla....här är det visst en som fyllt år.
Grattis!
Vilka presenter!!
Inte dåligt!
Ha nu en bra dag!
Kram!

Speja sa...

Grattis i efterhand. Det gick ju ingen nöd på dig precis - åtminstone inte vad det gäller sötsaker.
Kram på dig och ha det bra!

♥ Carina ♥ sa...

Grattis i efterskott!! Så många fina och goda presenter du fick :)
Kram

cecce sa...

Oj, har du fyllt år???
GRATTIS!!!! Vilka fina...jag menar goda presenter du fått!!
Kramar

Marie sa...

Grattis i efterskott!
Kram