onsdag 13 oktober 2010

Genialiskt! Eller?

Vem kom på detta genialiska program "Halv åtta hos mig"?
Jag gillar verkligen det programmet!
Det känns som jag själv är bjuden på middag hos trevligt folk 4 dar i veckan.
Bara man ser till att ha ätit innan, annars finns risk för stor dregelvarning!

I kväll får man också njuta av "Bonde söker fru".
Ännu ett genialiskt program.
Har man varit deltagare där, kan man sedan visa upp sig i alla möjliga och omöjliga situationer och program, tex. "Dansfeber".
Bra för TV som slipper leta nytt folk, återanvändning!
Det applåderar vi! Det är säkert bra för miljön.
(Inte att applådera, utan att återanvända.) =)

Nu ska jag njuta av en kopp icka återanvänt kaffe. Dock miljöcertifierat på annat sätt. Bra jag!

Hej hej.

3 kommentarer:

Huskatt sa...

Först..vilken fin kissekatt!
Roligt så här på hösten med många tv-program att välja mellan. Själv är jag förtjust i Robinson :D Ha en fin kväll i soffan xd

Susanne P sa...

Återanvändning är bra! ;)
Kram

Camilla sa...

Jag var på en liten fest i går så jag missade allt vad tv:n hade att ge.
God morgon och ha en bra dag!
Kram!