tisdag 5 oktober 2010

Medium eller well done?

Jag har alltid gillat "Medium".
Ni vet TV-serien om henne som drömmer om mord varje natt. (Orka!)
Men ärligt, nu tycker till och med jag att det börjar spåra ur. (Det har min make tyckt hela tiden.)
I förra avsnittet drömde äldsta dottern hela programmet. Hon blev äldre och äldre, gifte sig och fick barn, som hon inte kände igen, för hon drömde ju hela tiden...
Och nu senast drömde Allison om en talande gris!! "Hjälp mig, hjälp mig, snälla Allison!"
De e mycke nu...


2 kommentarer:

Carina Sjölund sa...

Tycker att programet är riktigt bra fortfarande :))
Lite overkligt i bland kanske.
Ha en bra dag!
Kram

cecce sa...

Ha ha...låter onekligen som om det spårat ut en del:-)
Följde det programmet tidigare men nu har jag inte sett det på länge!
Kramar