lördag 20 juni 2009

Kreta!




Vitt och blått och varmt. Det är Kreta det! (Bilder från Fritidsresor)
I slutet av nästa månad kommer bilder tagna av mig hoppas jag! =)

"Kreta är störst av de 1.425 öar som finns i den grekiska övärlden.
Det dramatiska, men samtidigt idylliska landskapet med grönklädda
berg, branta dalar, olivlundar, små idylliska byar och långa, gyllene
stränder är förmodligen ett av skälen till öns popularitet.
En annan är kretensarnas oomtvistade gästfrihet. Här är det lätt att
trivas och känna sig välkommen." (Info Fritidsresor)

3 kommentarer:

Mindi sa...

Åh gissa hur avundsjuk jag blir på dig nu. :) GREKLAND är underbart!!! När jag blir gammal så ska jag ha min lilla stuga på någon vacker grekisk ö. :) Jag är sååå sugen på att boka in oss på en Greklandsresa till hösten. Vi får se vi får se. ;)

Kramis
M I N D I som tog en pause i solandet för lite sen lunch. ;)

♥ Carina ♥ sa...

Håller med. Grekland är underbart + trevliga människor.
Ang. tårtan, visst blev det lite smuligt när man skar, oundvikligt med maräng, men det gick bra ändå. Lätt att göra - väldigt god
Bra kombination. Kram

Marie sa...

Det ser ju super mysigt ut.
Jag vill också åka utomlands...
Kram