tisdag 2 juni 2009

Nedräkning

Ok, bara 13 arbetsdagar kvar!
Varav 1 avslutningsdag och 1 planeringsdag.
Nyss avslutat det här läsårets sista APT.
Känns skönt. Ingen hit att jobba på kvällen.
Nu är det bara en liten detalj kvar, nämligen att fixa sommarschemat.
En rolig liten uppgift. Eller?

Försöker lyssna klart på "Höstoffer", men jädrar vad det går trögt.
Måste till bibban och låna en till bok snart, så kan jag läsa en och lyssna på en. =)

"Bibliotek betyder boksamling."

Jag har en annan viktig uppgift att göra också, nämligen att lösa melodikrysset!
Missade ju detta i lördags (tandsgnissel).
Fick iaf en bild på Eldeman mms:ad av rara Johanna! =)
Måste sända den vidare till käre maken. Den vill han säkert ha. *fniss*

4 kommentarer:

Monkan sa...

Hej på dig ! Jupp, jobbar inom vården...rätt gissat ! Har fullt sjå också med sommarschemat, sitter som samordnare och det är banne mig inte kul alla gånger...
ha det gott
kram kram

♥ Carina ♥ sa...

Jag arb. också som samordnare på avdelningen granne med Monika. Så jag hoppas hon fixar schemat bra innan hon går på sem.(ha ha) För jag täcker upp för henne när hon har sem. och hon för mig.
Nu har jag hittat en sak till:) Böcker! Jag har läst alla Turstens böcker. Men ormar det gillar jag EJ!!!
Tack för din kommentar. Kram

Marie sa...

Nej tvi vale för att fixa sommarschema! Går och väntar på att vårat ska bli färdigt men det går trögt...
Lycka till med krysset!
Kram

Helena D Neppelberg sa...

Hej, Maud!
Glöm inte upphovsrättslagen....

Hälsningar från illustratören som har gjort bilden!