söndag 14 juni 2009

Ut ur garderoben?

Exakt hur mycket kan det rymmas i en garderob?
1 ton kläder?
2 ton?
Har just städat ur minsta brudens garderob och jisses vad kläder!
Det blir väl så när man har 4 äldre tjejer i familjen att ärva av, plus åtminstone 3 kusiner OCH kompisar till storasyrran. Stackare!
Men hon bara tackar och tar emot. *suck*
Säck efter säck köres till myrorna... Tror ändå inte att hon kommer att se nån skillnad. =)

Nu är jag slut och längtar efter en stor kopp kaffe och en ändå större tårtbit!
Men det ser ut som att jag får nöja mig med en kopp te och en macka...
Tårta har jag ingen och kaffe är inte gott utan nått gottigt till.

Vill också påminna om att jag bara har 4 dagar kvar till semestern!! Jippie!

2 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Ha ha jag sitter här och skrattar. Jag är PRECIS likadan vad gäller kaffe. Jag vill ha nåt gott till.
Må gott. Kram på dig!

Monkan sa...

Ja herregud vad man kan samla på sig skrot...törs inte ens öppna min garderob för då blir jag nog överfallen och unandgömd så ingen hittar mig på hela sommaren.. kaffe utan kaka är som sommar utan isglass...trist !!!
kram kram