måndag 8 juni 2009

Reslust?

Nu ser jag i kors.
Har suttit framför datorn hela, och jag menar HELA dagen, och letat efter en vanlig enkel charter!
Oj, vad det var enkelt att hitta när man är 7 stycken familjen..NOT!
Det var bara att inse fakta, att man har för många ungar.
Kan man lämna några på IKEA? Kollo? Pensionat?
När man förbannat resebolagen ett tag var det bara att fatta posto ånyo.
Leta efter två lägenheter ist.
Leta.
Knappa in uppgifter.
Leta.
Knappa in uppgifter.
Osv under 100 timmar ungefär.

Ska bli intressant att se var detta slutar...

6 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Ja ikea har lekrum. prova att lämna in dom där :)
Va härligt med sån stor familj. Det borde ju finnas lösningar även om man inte har en "standard" familj. Lycka till :)

Marie sa...

Jag har också kollat på resor och det är tydligen två barn man ska för att kunna åka på charter.
Vi andra med fler barn får snällt stanna hemma. ;-)
Kram

Monkan sa...

Hej på dig ! skulle jag kunna få din mailadress, håller på att göra om i min blogg och behöver den för att bjuda in dig.
skicka ett mail till mig på
monika.westling@gmail.com
kram kram

Monkan sa...

Åh vad härligt, har ni tänkt ut och resa ! Kan tro att det blir kinkigt att trycka in hela familia i en lägenhet, men det borde väl finnas grannrum ni kan ta. Vart har ni tänkt åka ?
Vi har varit i Turkiet två ggr och åker gärna gärna tillbaka igen :)
kram monika

Lilla O sa...

Lycka till! Låter lite krångligt, hoppas det ordnar sig!

Marie sa...

Ja tänk så olika det kan vara. Själv så går jag och sneglar på alla gulliga tjejkläder. Tycker alltid att det finns så himla mycket snyggt till killar när jag ska ha tjejkläder och tvärtom.
Varför ska det vara så?

Hur går det förresten? Hittar ni någon resa?
Kram