tisdag 23 juni 2009

Semester dag 2

Idag behöver man inte ställa sig i hörnet om man fryser, det räcker att ligga i solen! Gött!
Har varit iväg med kidsen till plaskeriet här i byn.
Solen stekte och vattnet var varmt, hörde jag berättas. (Provade absolut inte själv! *Hutter*)
Lyckades oxå få ränder! Inte så svårt för mig, halv-vallonare som man är. =)
Nu bränner det lite på armarna, trots solskyddsfaktor.
Kidsen klarade sig bättre, men de var ju i vattnet hela tiden.
Maken är vit som vanligt. Skoja!!

I kväll kan man se fram mot ännu ett möte med en gentleman, på TV alltså: Kommissarie Tom Barnaby! (John Nettles)
Att en deckare kan vara så trivsam och samtidigt så bra! Lugn och rofylld och spännande. =)
Härligt att krypa ned i TV-soffan och bara gona!

5 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Jag ser också fram emot att träffa Tom igen. Kvällens höjdpunkt(ha ha)
Just nu läser jag en bok av Mia Törnblom (Inte så bra, tycker jag). Författare som jag gillar är bl.a Camilla Läckberg, Helene Thursten, Liza Marklund, Sidney Sheldon, Dan Brown (han med bl.a da vinci koden)och Stig Larsson (millenium) har du inte läst dom böckerna så gör det. Har du nåt bra läs tips till mig?
Ha en trevlig kväll i tv soffan :)

Marie sa...

Hur har du det på semestern?
Njuter av solen hela dagarna förstår jag. ;-)
Kram

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Mindi sa...

Sommartider är deckartider. :) Jag älskar Morden i Midsomer. :)

Jag har lösenordskyddat min blogg för att känna mig för. Om du vill är du välkommen att fortsätta läsa hos mig men maila mig då din epost bara. :)

Kramis
M I N D I
trollsan@home.se

Monkan sa...

Jag är helt såld på Misommer serien, satt bänkad med chilicheezdoodles och cola zero. njutar av alla dom avsnitten.
ha det gott i solen
kram