onsdag 10 juni 2009

Resfeber?

Att inte hela resebyråns dataserver brann upp är ett under!
Så mycket som jag har klickat och klickat. *aj aj musfinger*
För liten pool, för långt till stranden, för dyrt, för liten stad,
för stor stad, fula tapeter (?), fel land, fel tid, för lång flygtid...
Petiga? Vi??

Skämt åsido, så har man ju vissa kriterier, främst plånboken!

Men - hör och häpna - vi har bokat en resa!!
Finally!

Då hör man lite med kidsen, och vad säger de?
Är de eld och lågor?
Hoppar de upp och ned av glädje?
Dansar de hula-hula?
Nähä!
-Hur långt är det att flyga?
-Måste man flyga?
-Jag vill inte bada.
-Jag får ont i öronen av flyget.
-Jag vill gå på djurpark.
*sucka och dubbelsucka*

Mamma besviken.
Nya tag. Skippa utlandet?
Kidsen ångrar sig och vill VISST åka allihop!
Så, nu är allt klappat och klart och i juli far vi till varmare breddgrader!

Mamma nöjd. =)

3 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Härligt! Nu är jag nyfiken.Vart bär det av? Det där med kriterierna känns igen. Man vill ha det mesta till minsta pris :)

Marie sa...

Bokade du en plats till mig också?
Vart ska vi åka förresten? ;-)
Kram

Monkan sa...

UNDERBART !!!!!!!!! skulle kunna offra ett finger eller något för att få åka jag med *längtar tillbaka till Turkiet *
kram kram