lördag 27 november 2010

Julmarknad!

Vad passar bättra än en lyckoängel i fönstret till jul?
Köpte en svart med rött hjärta också, men den ville inte vara med på bild...
Ängeln är gjord av ståltråd, i olika tjocklek och färg.

En jättehärlig (jul)tavla fick följa med hem från Odensbacken!
Ett tovat hjärta och lite vackra broderier.
Det fanns många tavlor att välja på, men vi fastnade för denna.
Maken provade en tjusig tovad mössa, men den fastnade vi inte för....


När jag ser den här bilden på Ceasar misstänker jag att det är han som har ätit upp alla cupcakes!!

Nu blir det lite stärkande kaffe, sedan adventspyntning!!

7 kommentarer:

Susanne P sa...

Oj så fina fynd!
Och katten ser ut som han mår väldigt, väldigt gott! ;D
Kram

enligt O sa...

Vilken fin ängel! Är inte så mycket för tomtar, men änglar gillar jag. Kom förresten på att jag glömt boktips till dina barn. Ålder? Genre?

Agneta sa...

Ängeln var väldigt söt!

♥ Carina ♥ sa...

Söt ängel!!
Det blev julmarknad för mig med i helgen :)
Ha en fin första advent!
Kram

2BarnsMamman sa...

Vilka fina saker! Gillar också sånt som är lite lagom diskret juligt :)

cecce sa...

Vilka fina saker! Både ängeln och tavlan gillas!!
Hoppas du haft en fin första advent!
Å du...muffinsen ser underbart läckra ut!

Kram

Monkan sa...

men oj vad Ceasar är lik min simba, helt sjukt ! måste ta en liknande bild så du får se !
kram monika