söndag 21 november 2010

Mitt hem är invaderat!

I går var det pepparkakor, idag är det cupcakes!!
Beskåda dessa underverk som barnen har åstadkommit!!
Efter denna helg måste mamma gå på zumba 5 ggr/veckan...
Men jag klagar inte, tro inte det!

Chokladcupcake med rosa frosting och chokladströssel plus blåbär. Mer vackert än gott?

Rosa frosting och lingontopping tror jag visst det var.

Snöflickan Happy har rasat och ute är det snöglopp.
Jag tvekar mellan att öppna vinglöggen och åka på zumba.
Visst ja, zumba 5 ggr veckan var det ju.
Alltså öppnar jag glöggen efter träningen.

Morsning korsning

6 kommentarer:

Susanne P sa...

Hahaha! Det var en bra kompromiss! ;D
Kakorna såg ju onekligen supergoda ut!
kram

♥ Carina ♥ sa...

Haha, ja det gäller att prioritera i rätt ordning :)
Kram

Camilla sa...

Mums!
Får man smaka en eller två? ;)
Kram på dig!

bokhyllan sa...

Du är bra på att kompromissa!
Cupcakes, mums.

Camilla sa...

Mums!
Vad gott det ser ut att vara.
Har du någon kvar?
Jag menar...skulle man kunna få en? ;)
Kram på dig!

Agneta sa...

Vilka fina!