måndag 8 november 2010

Så var det dax igen

Tur att vi hittade nya vinterkläder till kidsen på stor-galleria, för nu är vintern här!
Men förhoppningsvis inte för att stanna....

Här är min tjusiga stövel för vinterbruk.
Passformen är acceptabel, det glappar trots allt bara ett par centimeter i benet. =)

I kväll är det dax att njuta av "Bonde söker fru" igen!
Har köpt mig lite gott, så jag kan ha en riktig myskväll. (hehe)

Nu ska jag koka mjölk, som bekant inte kokar vid 100 grader, utan när man vänder ryggen till!

4 kommentarer:

Camilla sa...

Jag tror visst att det är vinter i hela Sverige nu.
Nja...kanske inte längst nere i Skåne då :)
God morgon!

♥ Carina ♥ sa...

Haha, ja det där med mjölken stämmer bra :)
Fina fynd du gjort!
Kram

cecce sa...

Just det! Nu påminde du mej om att jag måste köpa nya vinterskor till barnen. Än så länge har vi ingen snö här men det är nog bara en tidsfråga!

Ha en riktigt skön fredag!
Kram

Carina Sjölund sa...

Hoppas den här snön ligger kvar nu!Det finns inget värre än när det bli denna hemska ishalka :((
Kramar