lördag 6 november 2010

Men seriöst?!

Dagen har hittills bestått av melodikrysset (som enkel löstes med en kopp kaffe och en knivskarp hjärna... ehhh?..) och seriös shopping.
Twinsen och jag åkte till stor-galleria-kosta-mycket-pengar.
Där hittade vi både jackor, skor, stövlar, halsduk, mössor och presenter till kusin E, som ska firas i morgon.
Det var den lönen det.

Nu stundar kaffe i hemmets lugna vrå.

Det som sedan återstår är: slänga skräp i återvinningen, laga mat (det gör maken), tvätta köksgolvet och kolla på "Så mycket bättre".
En helkväll i all enkelhet.

Ha en lullig lördagskväll!

Rättelse: JAG lagade mat och maken tvättade golv. Mycket bättre.

4 kommentarer:

Mindi sa...

Kan det ha varit Marieberg??? :)

Kram
M I N D I
***
Swappsugen?
Sista anmälan för Julswappen 7/11
http://julswappen.blogspot.com/
***

enligt O sa...

Livsfarligt att ge sig ut på shoppingtur! Hoppas att det blev fina saker i alla fall. Vi har shoppat presenter till morgondagens födelsedagsbarn. Lillebror fyller 4 och är hur spänd som helst.

Monkan sa...

Härligt att hitta allt på samma gång, men attans skit tycker nog börsen....borde ta mig ett besök till dessa affärer jag med...burr. många mössor och vantar tror jag vi kommer behöva här upp i vinter.
ha en fin dag
kram Monika

♥ Carina ♥ sa...

Vet du, jag tror fasiken att jag hellre torkar golv än lagar mat ;)
Då förstår du va, att jag är ingen fan av matlagning...
Kram