torsdag 10 december 2009

Dagens intag


Var till vårdcentralen med bonusdotter.
Träffade där "min" läkare från första besöket.
Han såg hur klen jag var, så han skrev ut både penicillin 0ch kortison-nässpray!
Hoppas nu bara det hjälper. Inga bakterier - ingen lindring.

Maken kallar mig kyckling - kan det vara fågelinfluensan? (Fy, inte skoja om sån´t.)
Tur att han inte kallar mig suggan iaf... =)

Julen närmar sig och som vanligt har jag köpt för mycket julklappar!
Köper en grej till den ena, köper en dyrare grej till den andra, sen blev det en ännu dyrare grej till det tredje, då måste jag "fylla på" till det första och då bli det mer till henne, så då måste jag "fylla på" till den andra... Och så rullar det på! Ack och ve. Inget köpstopp här inte.

Ha nu en tokrolig torsdagskväll!

2 kommentarer:

Susanne P sa...

Hoppas nu att alla medikament fungerar.
Krya på dej!
Kram
Susanne P

Camilla sa...

H,ha!
Jag känner igen det där med julklapps handlingen.
Det tar aldrig slut.
Man vill ju vara rättvis :)
Ha det bra och kram på dig!