onsdag 9 december 2009

Time to enjoy

Äntligen är det dax igen.
I kväll ska jag njuuuuta!
Ni vet ju att jag brukar ha date med Roger kl 20:00 på onsdagar... (Säg inget till maken min.)
Har varit sjuk i över en vecka nu och kollat mycket på TV.
Har hittat en massa spännande serier!
Vad sägs om "Runway" där det sys härliga kreationer eller "Biggest looser" eller varför inte höjdaren "Våra värsta år".
Sådana program hade jag ju missa om jag varit på jobbet!

Har varit till läkare två gånger.
Först fick jag örondroppar av läkare 1, som jag sedan skulle kasta enligt läkare 2.
111:- bortkastade. =(
Vila blev jag beordrad och vila har jag gjort!


Äntligen funkar kortläsaren igen, så idag kommer det med lite bilder!

En ljusstake lite på sniskan.


Min vändbara ljusstake från Våges, inköpt i Vadstena.


Ceasar softar och längtar till julafton och en sillabit.


Ha en ostyrig onsdagskväll!!

3 kommentarer:

Camilla sa...

Jaha...och vilken läkare ska man tro på?
Ska man inte kunna lita på alla läkare?
Ha det bra och kram på dig!

Susanne P sa...

Ibland undrar man om olika läkere har olika yrken...
Man kan få så olika svar!
Hoppas att du kryar på dej snabbt!
Kram
susanne P

Cina sa...

Hoppas du piggar på dig snart! Har inte sett något avsnitt av Bönderna, onsdagar är målarkvällar.
Varm kram!