måndag 14 december 2009

Hjäranns mysetrium

Etferosm häjrnan braa regsitrrear fösrta och sitsa bokastevn i ett ord (har jag lsät) tnätke jag skirva så i det här inägglet.
Går det bra att lsäa?
Det är rusgkit såvrt att sikrva iaf! =)

Nä, nu får det vara nog med ordkonster.
Tumlaren är trasig, så det hänger tvätt lite överallt här omkring mig.
Ganska mysigt faktiskt.
Alla julklappar är inhandlade!
Ganska nice faktiskt.
Har värk i pannan.
Ganska sugigt faktiskt.
Gick en 40-minuters promenad idag.
Ganska duktigt faktiskt.

Nu ska jag fika.
Ganska gott faktiskt.

4 kommentarer:

Camilla sa...

Jag kunde läsa det galant.
Nu är jag lite ordblind så att läsa hullerombuller brukar inte vara någon svårighet för mig.
Det ska väl vara något bra med det också :)
Hur jag fått tag i faktan jag hade på min blogg:
Jag kom på det själv ;)
Nä,jag har fått det som mail av en jobbar kompis.
Ha det bra och kram på dig!

Trollpackan sa...

HAHA! Det gick faktiskt att läsa! Säkert värre att skriva det*fniss*

Japp, det var duktigt att gå en promenad!
Själv så har jag varit på ett yogapass;)

Susanne P sa...

Rättså intressant, faktiskt, det där hur man uppfattar eller läser ett ord. Jag märkte inte först...kan bero på att jag är blonin också ;)
Kram

Madde sa...

Huuu det där var riktigt jobbigt att läsa.....Tur att du rättade till och förklarade dig,för jag blev orolig att det hänt dig något;)
Vad skönt för dig....alla julklappar är inhandlade skrev du.
Jag får nästan panik....jag har allt kvar,all julklappshandling,blääää.
Men det fixar sig alltid....det har ju en förmåga att göra det;)
Kram Madde