söndag 6 december 2009

Vansinnet bryter ut

Nu har jag varit sjuk sedan i tisdags.
Startade med ONT i halsen, hes och hög feber,
gick sedan över till hosta, hes och ont i halsen.
Därefter lade jag till ont i örat.
Efter det kom snuva och ont i kroppen.
Ingen lustig vecka...
(MEN jag är hela tiden glad att det inte är värre.)
Dock är jag trött på det här nu, tycker att det räcker typ.

Dessutom försöker jag lägga upp bilder, men kortläsaren bara vägrar att fungera!
Nu får jag kolla på skidskytte istället!!

3 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Positivt tänkande kan man komma långt med, men man blir ju trött på att känna sig hängig.
Krya på dig kramar i massor!!

Camilla sa...

Jag är inne på min tredje vecka med hosta ont i halsen osv.
Men jag tror den är på bättringsvägen nu :)
Ha det bra och kram på dig!

Susanne P sa...

Hoppas att du återhämtar dej snabbt!
Man har inte tid & ork att vara sjuk just nu...
Krya-på-dej-kramar
Susanne P