torsdag 3 december 2009

Program på programmet

Jag tyckte att SVT:s kalender varken var KLASS eller KASS.
Lite mitt emellan.
Inte värst till julstämning, men lite småkul ibland.
Det borde vara mer snö (äkta!), tomtar, änglar (?) och juligt!

Däremot fick jag njuuuta av favvoprogrammet "Bonde söker fru" igår.
Det är så bra och jag vill teleportera mig till nästa onsdag så jag får se om det blir Janne och Anette?! De passar så fint ihop!
För att inte tala om Roger och Agneta!
Vilket rart par! =)

Igår fanns ju också det svenska "Morden" att se och begrunda.
Vem har egentligen knuffa Maria?
Och hur kan man ha fluff-frisyr när man har flint?! (Tänker på Cege, som de textar på SVT. Jag skulle skriva C-G.)
Tunga frågor.

Ikväll blir det till att följa S.O.S Gute för sista gången det här året.
Ett bra och underhållande program.

Tänker även kolla på "Halv åtta hos mig", så jag riktigt får dregla efter god mat!

Ja, det var det jag hade att skriva just nu.
Halsen värker och glöggen ryker.
Ha en tuff torsdag!

1 kommentar:

Camilla sa...

Glögg?
Vänta!!!
Jag kommer ;)
Ha det bra och kram på dig!