tisdag 1 december 2009

Koll på det mesta.

I kväll ska jag göra den viktiga bedömningen av årets julkalender.
Kass eller Klass?
Något får mig att tro på Kass, men man ska ju inte köpa grisen i den berömda säcken.
(Just nu kanske man inte vill köpa någon gris alls, med tanke på diverse rapporter hur vissa av dessa djur framlever sina dagar.)

Sedan undrar jag också över visa farliga djur som finns.
"Älg dödade kvinna." Fruktansvärt!
"Kvinna överföll Tiger."
Dessa rubriker...

Nu ska vi äta korv och mos. =s

2 kommentarer:

Camilla sa...

Jag tror att jag hoppar över adventskalendern i år.
Det finns nog annat roligt att se på tv:n.
Ha det bra och kram på dig!

Susanne P sa...

Är det "korv&mos-dagen" idag?!
Vi åt faktiskt det också...
Jag måste få säga att kalendern var riktigt bra i år.(det jag så i morse)
Kram
Susanne P